Barns- og unges digitale arena.
Gruppe oppgåve i samling 2.
Gruppe oppgåve i samling 2.
Fredag 03.03.2011
Oppgåve:
Lag veiledningen til en oppgave for elever der de bruker Google Earth/kart som verktøy/læremiddel/inspirasjon. Gjør oppgaven som gruppe og presenter resultatene.
-Aktiviteten bør så lagt mulig støtte opp om det vi vet/tror om barn og unges mediebruk
(meningsstyrt, aktiv og deltakende, preget av at jevnaldrende er hverandres læremestre, mobil, global)
(meningsstyrt, aktiv og deltakende, preget av at jevnaldrende er hverandres læremestre, mobil, global)
-Skal gjøre bruk av Google Earth/kart
-Måloppnåelse (læringsmål) skal sannsynliggjøres (skisser).
-Utfør oppgaven selv (så langt det er mulig)
Oppgåve:
I denn oppgåva skulle vi ta føre oss to programvare/ressursar for læringsarbeid, som var basert på
pedagogiske hovedretningar/paradigmer og plassere ressursane i hutchings kube.
a) I det du mener er rett "Koschmann-kategori" (begrunn, og si noe om
pedagogisk hovedretning)
b) Plasser den i Hutchings kube (Grov plassering: nedre høyre, øvre venstre, midt i,
etc.)
Oppgåve :
Lykkehjulet
Dette verktøyet er basert på at eleven skal svare på ulike oppgåver han får. Dersom ein svarar rett verte han premiert med ei stjerne og ordet "Rett", ved feil svar kjem eit negativt signal. På slutten av oppgåva får ein vite korleis det gjekk. Ein kan pøve fleire gongar til ein får det til. Tenkjer at dete er i tråd med behaviorisme som går ut på belønning/straff.
b)Eleven er til ei viss grad aktiv. Han kan velge mellom tre vanskegrader,men må deretter følge det løpet som programmet legg opp til. EG trur at vi held oss langt nede mot venstre i Hutchings kube.
Xtranormal:
a) Dette programmet er lagt opp til at eleven i stor grad kan velge sjølv. Eleven kan velje mellom ulike personar/bakgrunnar/stemmer/ lydar/ innhald og bygge eigne forteljingar med animasjonar; bevegelse og lyd. Her kan ein også få og motta tilbakemeldingar på filmar ein lagar, og ein kan lagre det ein har produsert. Eg tenkjer at dette er i tråd med både konstruktivistiske og sosiokulturelle læringssyn.
b) Eleven er her både aktiv og kreativ.
Oppgåve:
Etter vi var ferdige med forelesinga den dagen , skulle vi teste ut spel. V testa ut dette spelet som går ut på å byggje/konstruere bruer med gitte matreal og kostnadsrammer.
Døme:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar